Friday, October 3, 2008

Vaadeldaja uus kaaskirjutaja


Tuuli Vahtra
Tere!

Tänasest olen Vaadeldaja uus kaasautor. Täpset temaatikat ma valinud ei ole, aga kindlasti hakkan kajastama rohkem naiste malet. Plaanin kirjutada kõigist olulisematest maleturniiridest, kus osalen, ning muust huvipakkuvast.
Üritan kirjutada võimalikult erapooletult ning viidata ka kõigile allikatele, mida kasutan.
Tutvustan lühidalt ka ennast. Minu nimi on Tuuli Vahtra ja ma olen 19-aastane. Pärit olen ma Viljandimaalt, eelmise aasta sügisel alustasin õpinguid TTU majandusteaduskonnas ja kolisin Tallinnasse. Malet hakkasin ma mängima 8-aastaselt. Olen mitmel korral võitnud Eesti neidude meistrivõistlusi ning osalenud ka rahvusvahelistel tiitlivõistlustel. Käesoleval ja üleeelmisel aastal tulime Viljandi Maleseltsiga ka Eesti maleklubide meistriks.


Nüüd siis kaks maleuudist:

*Lugesin täna Vaatlejast, et 2. oktoobril oli ETV hommikuprogrammis üheks külaliseks Kaido Külaots. Vaatan ka ise tihti hommikuti Terevisiooni, kuid Kaido vestlus ja malepartii saatejuht Priit Kuusega jäi, kahjuks, nägemata. Otsisin selle kohta rohkem informatsiooni ja leidsingi. Juttu on nii Saksa maleolümpiast kui ka varsti algavast MM-matšist. Kaido vastu oli ka maleliselt valmistatud, partii lõppes viigiga (lühikokkuvõte ja video Eesti Rahvusringhäälingu Spordisaidil).
*Samuti on mul hea meel teatada, et Siim Kanep hakkab kirjutama uut maleteemalist blogi. Nagu on öeldud kohe alguses, ei ole eesmärgiks matkida ja pakkuda konkurenti kaaskolleegidele (Vaatleja ja Vaadeldaja), vaid ennekõike avaldada oma mõtteid, arvamusi ja seisukohti erinevatel maleteemadel. Kaasautoriks saab olema suurmeister Meelis Kanep. Soovin palju jõudu ja edu ning ootan põnevusega juba Maleblogi järgmisi postitusi.

Tuuli

1 comment:

Anonymous said...

Tuuli Vahtra Eesti Maleliidu presidendiks! Tuuli Vahtra Eesti Maleliidu juhatuse esimeheks! Tuuli Vahtra Eesti Maleliidu juhatuse liikmeks! Adjöö, Hendrik Olde, Sinu aeg on nüüd lõplikult läbi, sest meil on nüüd Tuuli Vahtra!!! Go home, Hendrik Olde!!!