Saturday, October 18, 2008

Tallinna MV 8. voor

Eile toimus eelviimane voor. Kuna mul oli mänguni paar tundi aega, siis sain Nikiga kokku. Üllatuseks oli temaga kaasas Uku vend ja minu endine klassikaaslane Mart Valner. Otsustasime, et võtaks ühe õlle Patrickus. Pärast seda aga läksin ja ostsin veel kaks Saku Ice'i poest ning siis hakkasin valgetega Jevgeni Rumjantsevi vastu mängima. Tõstsin lihtsalt ettureid ja nägin mingeid ühekäigulisi ideesid, mistõttu 10. käiguks oli mul seis juba läbi. Kõige hullem oli see, et ma olin isegi kaotusseisus lõbusas tujus. Niimoodi ikkagi ei saa tavamalet mängida.

Tulemused:

Valner - Kärner 1/2
Müütnik - Rauk 1-0
Nahkur - Teemäe 0-1
Kortšagin - Mirme 1-0
Nikitin - Ilves 1-0
Iljitšov - Petrov 1/2
Turu - Rumjantsev 0-1
Asmus - Tuul -+
Sepandi - Zharovski 0-1
S.Kozlov - vaba

1. laual ei toimunud üldse mängu. Uku oli kuskil laulukooris ja pakkus Kärnerile, et mängiks üks päev varem. Kärner aga rääkis, et ta on natuke haige ja siis nad ilmselt leppisid viiki. Müütnik võitis Rauku ja teatas, et tema läheb esikohale välja. Enne viimast vooru on Valneril 6,5 punkti, Raugul, Müütnikul ja Teemäel 5,5 punkti. Omavahel mängivad Teemäe - Valner, Rauk - Kortšagin ja Tuul - Müütnik. Ma mängin viimasel laual Sergei Kozloviga.

Tallinna meistrivõistlustel ei saadud ka seekord hakkama ilma loobujateta. Andres Asmus ei ilmunud enam kohale ja niimoodi sai Tuul plussi. 9-voorulist turniiri on praeguse seisuga lõpetamas 18 maletajat. Järgmine nädal teen turunurgas kokkuvõtte.

4 comments:

Anonymous said...

Turu, lõpuks ikkagi võitsid Rumjatsevi?

Anonymous said...

Turu - Rumjantsev 1-0 ?????

Turu said...

Oih, tulemus läks valesti jah.

Anonymous said...

Tegelikult oleksid huvitavad ja tulevastele põlvedele õpetlikud just sellised partiid, Väga kena oleks, kui Te esitaksite siin ka selle partii. Alkohoolsete jookide manustamine tähendab ju vabatahtlikku loobumist selgest mõtlemisest ja vabatahtlikku hämarolekusse minekut.