Wednesday, October 1, 2008

Piltmõistatus!

Ärkasin ma täna hommikul üles ja midagi nagu kisendas mu sees - mõtlesin, mõtlesin ja veel üks kord mõtlesin, et mis see võiks olla. Ei mõelnud välja. Bussiga koju sõites lõi äkki mulle kui kirvega pähe, et Vaadeldaja lugejatel võib olla igav kogu aeg lugeda meie tõsist malejuttu. Otsustasin siis teid natuke lõbustada!

Mäng on järgmine - ma postitan siia postitusse pildi ja teie arvate ära, keda on pildil kujutatud. Antud pildil on kujutatud ühte Eesti maletajat ning on lisatud ka kaks habe, mis on lihtsalt segavaks aksessuaariks. Oma vastusevariante võite pakkuda kommentaarides :).

Edu arvamisel!
Ahjaa, kaabu on ka väike segav aksessuaar.

EDIT : Kell tänase õhtu seisuga (22:24) vastas juba esimene anonüümne kommentaator õigesti: tegemist on tõesti Gm Švjõroviga. Auhinnaks saavad kõik lugeda 2005 aasta EE lugu Švjõrovist.

4 comments:

Anonymous said...

Švõrjov.

nikitheone said...

mh. õige vastus

t43t said...

jah projekt on väga hea...Lõbus oli uuesti lugeda ka seda artiklit.
Ma arvan,et Švõrjov on veel alles teel, oma paremate tulemuste poole.
Ja kui FIDE otsustaks kunagi hakata omistama ka Super GM tiitlit,siis täidaks Šhvõrjovi tasemega maletaja ka selle normi...isegi kui ta oleks 80 aastane! :)

Anonymous said...

See artikli lõpp, mis räägib Claude Bloodgoodist, tuletab mulle meelde üht Eesti maletajat, kes elab Kohtla-Järvel...