Sunday, April 26, 2009

Palju õnne Tatjana Fomina!

Täna on Tatjana Fomina sünnipäev! Vaadeldaja tiim soovib edu ja õnne Eesti male grand old lady'le! Loodame, et Tanja tulemused lähevad aina paremaks.
Edu!

Vaadeldaja tegi sel puhul Tatjanaga lühiintervjuu:
1.Hiljuti võitsid sa järjekordse Eesti meistrivõistluste kuldmedali. Palju õnne selle puhul! Palju sul Eesti MV'delt medaleid on? Millist neist pead kõige väärtuslikumaks?

Tänan! Medaleid MV-delt on üsna palju ning kardan et olen kaotanud nende arvu üle kontrolli. Kõige esimest ja omal ajal tulevikus ka kõige viimast.
2. Nüüd lähme elu juurde. Kuidas sul läheb? Millega vabal ajal tegeled? Millega tegeled siis, kui vaba aega pole?

Hästi läheb. Kõik kadestavad. Vabal ajal tegelen line-tantsu, kepikõnni ja jalgrattasõiduga. Siis kui vaba aega pole tegelen tublide kodanike kasvatamise ja neile male õpetamisega.

3. Kas töötad ka treenerina? Kuidas treeneritöö meeldib?

3. Töötan maleõpetajana. Maleõpetaja töö meeldib väga.

4. Oled haritud ja tark inimene. Mis sa ootad elult? Mis on sinu arvates sinu enda elamise mõte? Kas oled rahul oma senise eluga?

4. Olen rõõmus ja olen rahul. Ootan, et iga järgmine päev oleks parem kui eelmine.

5. Nüüd tagasi male juurde. Mis on male sinu jaoks? Kas suudaksid sa ilma maleta olla?

5. Male on huvitav katkematu protsess. Olen üritanud malemängust loobuda, kuid ikka ja jälle avastan ennas kuskilt turniirilt.

6. Mis on edaspidised plaanid male vallas?

6. Nagu öeldakse, siis eesmärgid peavad suuremad olema kui võimalused. Suurmeistrinorm ei ole veel täidetud.

7. Ja lõpetuseks ütle paar sõna ka kõikidele malesõpradele (või midagi, mis väärib sinu arvates tähelepanu)

7. Ära tõtta, ära muretse. Sa oled siin lühivisiidil. Peatu ja nuusuta lilli. (Walter Hagen)

7 comments:

Tõnn said...

Palju õnne ka minu poolt!

Meelis said...

"Nagu lilleke väljal" ? Palju õnne!

Indrek said...

Palju õnne!

Elja said...

С Днём Рождения!:)

Marek said...

Tanjale palju edu. Ka mina avastan ennast ikka kuskil turniirilt ... ka siis, kui ma ei mängi :D

Kaarel said...

Minu poolt kah palju, palju õnne!

Unknown said...

Just eile me tegime peatuse ning nuusutasime lilli...!Palju edu Tatjanale! juri.