Thursday, December 11, 2008

maleteemaline unenägu

Nägin täna malet unes... Issand jumal, kuhu ma küll nii välja jõuan!?
Ettevaatust! Järgnev postitus võib sisalda alkoholi!

Igastahes, oli tegemist laupäevaga ja ma pidin minema Lastekaitse Liidu turniirile. Sõitsin bussiga, aga bussinumber vahetus ja tuli välja, et buss sõidab valesse kohta. Õnnestus bussi pealt maha hüpata, joosta üle silla, mis muutus koridioriks ja äkitselt olin väga kitsas koridoris, mis viis kööki. Köögi laual jõid viina ja mängisid malet tavalised malemaja vanamehed. Olde registreeris köögilaua juures mängijaid. Nööris 75 krooni osavõtumaksu. Siis tuli Stepan Ivanov ja hakkas muga ülbama, et mängib must paremini. Vedasime kihla, et mängime 300 krooni peale mängu. Kohtunik pidi Turu olema.
Ma hakkasin panema lauda ja nuppe paika. Lauaks oli malelauad, nuppudeks oli küüslauk. Kui ma valmis sain, oli Stepan kadunud - jõid Turuga nurga taga õlut.
Laud kadus ära ja ma tegin uue valmis. Stepan tuli ka kohale ja siis muutus see laud leivaks küüslaugu kastmega ja ta sõi selle ära.
Siis ärkasin ma üles.

Oskab keegi seletada? Ise ei oskagi midagi pakkuda....

8 comments:

Anonymous said...

Niki, oled kindel, et see unes oli ? :D :D

nikitheone said...

ma loodan südamest...

sass. said...

sul on päris huvitavad unenäod, peaks mainima.

ma nägin ka alles hiljuti midagi jaburat unes, aga ma ei mäleta enam. :)

Timo. said...

ei , toredaid unenägusi näed :) , saaksin kõigist asjadest aru aga mis värk sul selle küüslauguga on ? :D

Turu said...

Mul on ka nii juhtunud. Peale kiirmale MV-d nägin unes, et mängisin Pjotr Nikitiniga ja ta hakkas kõva häälega mölisema. Ma jooksin minema, aga siis vedasid kaks malemaja vanameest jõuga mind laua juurde tagasi. See oli suht hirmus.

Anonymous said...

Mul on jälle seoses Hendrik Oldega mitmeid õudusunenägusid olnud...

Diana said...

mõtle mis sul kõige eredamini meelde jäi. see on kõige olulisem. tõin sulle mõned näited tähendustest, mis võiksid seda kuidagi seletada :)

KÜÜSLAUK - suurt kahju. Küüslaugu söömine - tüli sõbraga. Küüslaugu nuusutamine - pettust armastuses.
VIIN - rõõmu. Viina joomine - kahju ja pahandust. Viina ostmine - rumalusi.
BUSSIGA sõitmine - kokkusobimist. Bussist mahajäämine - väsimust ja pettumust, suutmatust plaane ellu viia. Täis buss - töömuresid ja raskusi. Kui pole raha sõidu eest maksmiseks - takistusi. Bussiga koju sõitmine - soovi leida iseennast.
MEES - õnne abielus ja armastuses.

Anonymous said...

Muide, päris lõbus maleblog on ka Mig Greengardi oma: www.chessninja.com/dailydirt. Kui tahtmist, võite ka sellele viite üles riputada.