Monday, December 8, 2008

Kiirmale MV.

Kõigepealt peaks ära mainima, nendele kes ei tea, et minu hiljutise mittekirjutamise põhjuseks on 2-kuuline visiit Hollandisse :) Aga nüüd olen tagasi ja kirjutan uuesti.

Kiirmalet läksin lihtsalt mängima, mingeid erilisi eesmärke ei olnud endale seadnud. Kohal oli terve eesti paremik põhimõtteliselt ja oma 2247 reitinguga omasin turniiril 17. paigutust. Esimesed 2 vooru erilist tähelepanu ei vääri, sest võidud tulid suht kindlalt, Kushniri ja Teemäe üle. 3. voor sain aga vastu kaasvaadeldaja Niki, kellega mulle absoluutselt ei meeldi mängida. Õnneks sain ma mustad, mis tegi mu olukorda natuke lihtsamaks. Valgetega tema vastu ma lihtsalt ei suuda mängida. Mängisin nagu alati mustadega, pircu ja sain enam-vähem mängitava seisu omaarust. Mida käik edasi, seda mugavamaks läks ja partii lõppes matiga.

4. voorus sain siis vastasek Kanepi. Vot see oli pull voor. Ma arvan et never ever kunagi oma elus ei saa ma tõsiselt võetavas turniiripartiis mitte ühegi GMi vastu nii kiiret ja lihtsat võitu kui too mäng. Põhimõtteliselt Kanepil olid sussid püsti 15 käiguga.


Mu viimane käik oli Rf5, mille peale Kanep käis Ve6?. Järgnes insta 15. Lg5 ja pärast mõningast mõttepausi Kanepi poolt 15... Re8? Visam oli kindlasti g6, pärast mida on mul ikkagi väga võidetud seis. Järgnes 16. Rxg7 Rxg7 17. Lxg7+ Kxg7 18. Rd5+ Ve5 19. Rxc7 Vb8 20. Oxe5 ja mäng järkus veel umbes paarkend käiku, pärast mida GM alistus :)

5. voor sain vastu uue GMi, Shvõrri seekord. Ütleme nii, et ma panin talle lihtsalt avangus pessi ette ilma mingi kompensatsioonita ja kaotasin suht kindlalt :( Midagi huvitavat seal ei olnud. Järgmises kaotuspartiis Vovki vastu aga küllaga. Olen terve mängu Vovki surunud, loomulikult lasen ta välja ja tekib mingi idiootne vankrite lõppmäng, kus mõlemad mängivad 5 lisasekundi abil.

Tekkis jah siis selline seis. Mul valged, Voval Mustad ja tema käik. Käib Vh4?? see käik kaotab kohe, sest järgneb Kb3!! ja vältimatu matt a4 järgneb. Ma muidugi ei näinud seda ja suutsin selle seisu tappa saada pärast Vg1. Suht haige.

Sellega oli siis essa päev läbi ja ei teadnud kas nutta või naerda. Iseeneset nagu enamvähem tulemus nende vastu, samas seise vaadates oleks rohkem tahtnud. Sain teada, et hommikun vastane saab olema Rumjantsev, mul mustad.

Tekkis väga huvitav seis.


Siin seisus ma ei suutnud vastu panna ja käisin 13. ... Rxd5 14. Rxd5 Lxg5 15. Rxc7 fxe4 16. Kh1 f3?! 17. gxf3 Lh5 18. Vg1 exf3 19. c5+ Kh8 20. Rxa8 Oe5 siin on mul täiesti võidetud juba. 21. Vg3 Oxg3 22. fxg3 fxe2 23. Lc3+ Le5! viimane täpsus :) 24. Lxe5+ dxe5 25.Kg2 Vf1 26. Vxf1 Oh3+ 0-1

Pärast seda mängu sain vastasek Shiskovi, kelle vastu mul oli lõppmängus kval üle, aga ajapuuduses suutsin KÕIK nupud ette panna ja pähe ka veel saada. See oli suht masendav. Järgmises voorus võitsin kähku mustadega Petrovi ära, panin mati, ja läksin poodi.

10. Vooru vastane oli Oleg Kortšagin. Kümne käiguga sain sellise seisu -

Ma arvan, et näidata kuidas ma teda siin umbes 20. käiguga võitsin, oleks, suht tema häbistamine, aga jah võtke teatavaks, et sellist seisu saab ka võita ja suht lihtsalt isegi.

Viimases võitsin Elmastet ja sain kokku lõpuks 8/11-st ja 3-8 koha jagamine, koefiga 6. Suht hea, arvestades, et ma pole ca. 2,5 kuud malet mänginud. Jäin rahule, vägagi.

Tabelit saab näha ka siit.


Edu soovides, Sass.

2 comments:

Indrek said...

Kuidas Kanza vastu diagrammseisuni jõuti? Tahaks näha, kuidas GM-isid kokku lükata.

sass. said...

1.b3 e5 2. Ob2 Rc6 3.e4 Rf6 4. Rc3 Oc5 5.Oe2 Rd4 6.Rf3 Rxe2 7.Lxe2 d6 8. ooo oo 9. d4 exd4 10. rxd4 ve8 11.f3 c6 12. Ld2 Lc7 13. g4 a5 14. Rf5 Ve6 15. Lg5