Friday, October 16, 2009

Maletaja poliitikas

Väljavõte Turu artiklist "FHM-i etturinurk" (19.02.2009)
"Seejärel võtsin julguse kokku ja otsustasin vaadata veebruarikuu FHM-i sisse, mille kaane peal oli keegi Veronika. Ajakiri peaks sisult olema mõeldud meestele, teemadeks on naised, autod, jõusaal ja relvad. Ma olin aga šokeeritud, kui järsku vaatas mulle ühe lehekülje pealt vastu Iivo Nei ise. Kui olin natuke aega ennast kogunud, hakkasin suure põnevusega nn. "FHM-i etturinurka" lugema."

Kui pool aastat tagasi üllatas Iivo Nei meid FHM-i malenurgaga, siis täna leidsin oma postkastist Iivo Nei valimisreklaami voldiku. Tuleb tunnistada, et see on ainuke valimisteemaline reklaam, mis pole postkastist otse prügikasti läinud (olen juba oma valiku teinud ja need lehekesed minu arvamust ei muuda).

Iivo soov valijatele: peibutuspartide asemel usaldage oma esindamine sellistele kandidaatidele, kes on haritud ja kes omavad administratiivse töö kogemust.


NB! Uudise eesmärk ei ole valimisreklaam, vaid lihtsalt Eesti maletajate tegemiste kajastamine.

1 comment:

Anonymous said...

Iivo on tubli mees.