Saturday, June 20, 2009

Koolilõpetajad


Eile lõpetas Vanalinna Hariduskolleegiumis keskkooli Vaadeldaja endine kaasautor Uku Valner (pildi autor Tuuli).

Homme peaksid lugejaskonnale tuntud noormaletajatest gümnaasiumi lõputunnistuse veel saama Kaarel Nestor (Gustav Adolfi Gümn) ja Sten Kasela (Kilingi-Nõmme Gümn).
Põhikooli lõpetab sel aastal Madis Nahkur.

Vaadeldaja meeskond soovib kõigile lõpetajatele palju õnne ja edu edaspidiseks!

Kindlasti on maletajate hulgas sel aastal veel mitmeid lõpetajaid, sellekohased andmed on teretulnud kommentaarides :)

11 comments:

Kaarel said...

Aitäh!
Palju õnne, Uku! Ma kahjuks eile ei jõudnud.

NB! Tuuli, see ei ole nimeline, vaid lihtsalt Gustav Adolfi Gümnaasium

Kaarel said...

ja palju õnne, Sten, kah!

Tuuli said...

Aitäh, et mainisid! Parandan ära.

Stennu said...

Aitäh!
Palju õnne ka minu poolt nii Ukule, Kaarelile ja Madisele kui ka teistele, kes midagi lõpetavad! :D

Marek said...

Tänan, Sten ... ma siin lõpetan just ühe kohvi, et alustada reitingutabeli täiendamist :D

Stennu said...

Aga palun! :D

Kaarel said...

ma olen siiralt üllatunud, et maleliit ka meid meeles pidas. aitäh (kes iganes selle õnnitluse maleliitu üles pani)!!!!

Marek said...

Mina ... palju kirutud HO palvel.

Kaarel said...

Siis aitäh Teile mõlemale!

Marti said...

marek,aga miks te finaalturniiri reitinguid ei pannud?

Marek said...

?? -millise finaalturniir ? kui mõtled Tallinna kiirmale, siis see on kahes jaos ja tuleks vaadata individuaalset kaarti, sest turniiril endal näitab ainult esimest sisestust.