Thursday, September 18, 2008

Montenegrost ja naistemalest

3.voorus võitsid :
Kasela (1,5), Ladva (1), Karassev (1,5), Sirosh (2,5), Sagadijeva (1,5), Zarkova (2)
Viigi võitlesid välja endale :
Holvason (2,5), Narva Ann (0,5) ja Korban (1)
Ikaldus
Volodinil (2), Lapidusel (1), Abozenkol (1), Nikulinil (0), Rumjantseval (1) ja Narva Triinul (1).

Boldiga märgitud on Eesti medalilootused.

Väike intervjuu ka :

niki ütleb (11:44):
yo
viska paar sõna ja kommentaari montenegro kohta, saan vaadeldajasse panna

(Sten) - Montenegros(Y) ütleb (11:55):
ma olen mark, sten läks ujuma

niki ütleb (11:55):
ok. ütle siis sina midagi

(Sten) - Montenegros(Y) ütleb (11:57):
ma olen georg, mark läks ujuma

(Sten) - Montenegros(Y) ütleb (11:58):
okei, väike nali:D

(Sten) - Montenegros(Y) ütleb (12:00):
no mida montenegro kohta ikka öelda, päike paistab, hommikul saab ujuda, siis 4-5 tundi laua taga, ja pärast kui vähemalt pool punkti saab, võib tähistada:D:D

niki ütleb (12:00):
ok
ma pean minema tsau

(Sten) - Montenegros(Y) ütleb (12:01):
tsau



Ja naiste maailmameistriks tuligi Alexandra Kosteniuk!
Viimane partii läks ka viiki. Igavese tulega.

No comments: