Wednesday, September 3, 2008

Kokkuvõte ja Bilbao

Hmm. Kokkuvõte tegelt jääb ära, sest pole mingeid märkimisväärseid turniire olnud.

Ülar ka kirjutab hästi kõik ära, ei hakka kordama. Ainult natuke.

Toimub naiste MM. Kunagi ütleme ka võitjate nime - muu ei peaks enamust huvitama.
Tuleb meelde, et kunagi ütles Kalle Kiik hästi - naiste partiisi on ainult siis mõtet vaadata, kui tead kes nende treener on... Mitte, et ma tahaks öelda, et naised ei oska mängida, aga nad enamjaolt mängivad nõrgemini ja kui midagi väga säravat on, siis Vaatleja ilmselt annab teada.

Ma pean üldse tunnistama, et ma jälgin ainult nn "kõvasi" turniire. Muidugi - kogueg toimub palju turniire ja festivale, aga neid kõiki ei jõua ega ei viitsi ka jälgida. Mõtet eriti pole. Saab tõmmata TWIC'e ja vajadusel üles leida. Btw, ma saan järgmine nädal uue arvuti ja siis ma hakkan ikka väga tõsiselt malega tegelema. Saab hästi jooksutada programme. Gunnar Uusile ma ei tule ja Tallinna MV'd ma ka ei saa mängida :(. Loengud on samal ajal. Ja Uusil on suht nigelad auhinnad ja ainult 4 koha saab. Otsutasin, et on -EV.

Aga (nagu Vaatleja mainis), algas Bilbao turna.
Live partiid.
Osavõtjad (Anand, Carlsen, Ivanchuk, Topalov, Radjabov, Arionian)
Tabel

Et pull on, et võidu eest saab 3 punkti ja viigi eest ühe. Kaotuse eest sega null. Usun, et kiirviigid jäävad ära. Valgetega enam niisama prantsuse (ega ka slaavi) vahetusvarianti ei mängi.
Panen kohe üles ka uue küsitluse - kes võidab Bilbao turniiri. Turniir kestab 13 septembrini, meil on küstilus seekord üleval siis 4 päeva (7ndani).

Aa, et tegemist on ka kõige kõvema maleturniiriga läbi aegade. Auhinnaraha on 400 kilo euri.

Turu intervjuu ilmus ka, lugege seda kindlasti! Seal all võite ka mainida, et kellele te veel tahaksite küsimusi esitada. Õhtul ilmub ka vankrilõppmäng 3.

Ahjaa, esimeses voorus Carlsen võitis Aroniani ära, teised tegid omavahel viike (anand ja chucky ning topa radjaboviga). Mina olen Carlseni poolt.

No comments: