Wednesday, September 3, 2008

Bilbao 2.voor

Teises voorus läksid kõik mängud viiki.

Topalov - Aronian
Anand - Radjabov
Ivanchuk - Carlsen.

Anandi partiist pole mõtet rääkida - oli näha, et Anand ei viitsinud mängida. Valgetega minna sellise seisu peale - no ma eitea. Täielik võrdsus

Topalovi partii oli natsa huvitavam ja lõppes igavese tulega. Huvitav ainult, et Topalov lükkas elmarit edasi. Oleks hoinud niisama taga oleks palju parem olnud mu arust. Edasi oleks saanud c-liinil ja kuningatiiva etturitega minna.

Carlsen ei jäta jonni ja mängib ikka draakoni varianti. Ilmselt oli tegu pika teooriavariandiga - minu teadmised lõppesid 17 käigu ajal ära. Oota, vaatan korra raamatust järgi (ei viitsi programme lahti teha - arvuti kiilub, aga oi, kui ma uue kätte saan!). Mul on siuke tore teos - Gufeldi ja Stektso "Сицилианская Защита. Вариант Дракона"(2003), mis ma omal ajal olen laua peal otsast lõpuni läbi vaatanud. Jap - nagu ma arvasin, ei ole Kb1 peale a6 seal olemaski. Igastahes ilmselt oli tegemist huvitava teoreetilise partiiga. Ma mängin natuke teisi varianti Draakonis, nii et mind eriti ei huvita see partii.

No comments: