Friday, September 19, 2008

MA Vabaetturi NLT

Täna algas kolmepäevane turniir Tallinnas, mida võib nimetada nii Vabaetturi nädalalõputurniiriks kui ka Malepood.ee nädalalõputurniiriks. Kohal on GM Igor Švõrjov ja FM Andrei Šiškov.

Pärast kahte esimest vooru juhivad täiseduga Jakovlev (võitis Švõrjovi), Zigailov (võitis Vovki), Kortšagin, Šiškov, Moltšanov ja Siemer. Viimasel läks õnnelikult korda mind esimeses voorus võita. Siin on seis, millega partii lõppes.

Mina olen valgetega ja tegemist on täiesti võidetud mänguga, On vaja lihtsalt lipp peale panna. Mul oli lipp käes ja midagi ma mõtlesin, äkki vaatan kella, kurat 2 sekundit, ja siis ei saanud enam aru, kummas käes lipp oli. Ajaga on võimalik ka siis kaotada, kui iga käigu eest lisandub 30 sekundit.

Teises voorus sain üsna kerge võidu Anaid Hanzatjani üle, kes lasi oma lipu lõksu püüda. Homme kell 10 algab voor, kus ma mängin valgetega Roman Holvasoni vastu.

Turu

1 comment:

Anonymous said...

Kas järgneks siis umbes:1.d8L V:d8 2.K:d8 b3 3. c6 a2 4. c7 a1L 5. Ve7+ Kf8 6. c8L ja valge siis võidaks!?