Sunday, September 21, 2008

Šiškov võitis turniiri

Vabaetturi nädalalõputurniiri 3. päeval eesotsas enam suuri üllatusi ei sündinud. Võitjaks tuli Andrei Šiškov, kes küll ei suutnud Igor Švõrjovi vastu realiseerida kahte enametturit, kuid kogus siiski pool punkti rohkem. Suurmeister oli teine, viimases voorus oli tal vaja võita Petrovi. 3. koha sai Oleg Kortšagin, kes alistas Vovki. Parim noor oli Moltšanov ja parim seenior Petrov.

Minu viimase päeva tulemusi võib iseloomustada sõnaga suurepärane. Võitsin mõlemad mängud ja tõusin 4,5 punktiga jagama 4.-8. kohta, koefitsindi alusel olin muidugi 8, kuid ikkagi on see mu parim turniir elus. Täna esimene mäng võitsin tänu õnnele Sepandit. Ta lasi mu ratsul panna kahvli kõigepealt kuningale ja vankrile ja mõni käik hiljem ka kuningale ja odale. Teises mängus võitsin väga teravas partiis Kirill Makinit. Seis oli väga huvitav, kui Makin oli viguri kahinud. Ma kartsin, et mul on läbi ja keskendumist segas just trepist üles kõndinud Kärneri hingeldamine. Ma suutsin siiski rünnakut enda arvates hästi tõrjuda ja Makin loopis mulle veel kaks vigurit ja lipu. Viimase kahis ta juba naljaga, sest matti polnud enam võimalik vältida. Järgmises turunurgas tuleb sellest ja mõnest teisest partiist kindlasti ka pikem analüüs.

Lõpjärjestus:

1. Šiškov 6p
2. Švõrjov 5,5p
3. Kortšagin 5p
4.-8. Jakovlev, Moltšanov, Petrov, Kärner, Turu 4,5p


Vaadeldamiseni,

Turu

2 comments:

uku said...

hea töö turu!

Anonymous said...

TURU..., me vist peame sind juba kartma hakkama...