Sunday, August 17, 2008

Põlva Turniir.

Tulemused siis järgmised -

1. Vorobjov 6
2. Shvõrjov 5,5
3. Kool Lauri 5
4-5. Reiman, Kunitsõn 4,5
6. Teelem 4

Veel nii palju, mida ma kuulnud olen, et kui eelmise Põlva turniiri ajal Ülar Lauk kirus oma
blogis, et Teelem rikkus tal Bucholzi ära mitte mängimisega teisel päeval, siis see kord Lauk
"tegi tagasi", võitis Teelemit ja sõitis koju tagasi.

Kõigest sellest juba aga pikemalt Niki või Turu poolt ma loodan, kuna ise ma kohapeal ei käinud.

Sass.

6 comments:

Anonymous said...

Vaadeldaja on juba teist nädalalõputurniiride sarja turniiri järjest tulemuste osas sammukese Eesti Maleliidu koduleheküljest ees. Respekt!

Anonymous said...

Braavo, vaatlejad!

Anonymous said...

nad on vaadeldajad siiski
maleliidu kodulehele panevad nad loomulikult ära. samuti ma vaatasin, et lauk ei suuda ka nendega enam võistelda ja on vist loobunud oma blogi kirjutamisest...
nii, et jätkake samas vaimus ja aasta maleajakirjaniku tiitel tuleb:P

Anonymous said...

Nojah, Vaatleja on vist tõesti oma blogi täiendamisest loobunud - ehkki ta lubas, et vaatamata maleliidu toetuse äralangemisele ei kavatse ta oma blogi regulaarset täiendamist lõpetada. Kahju.
Aga Vaadeldaja võiks ju teha Vaatlejale ettepaneku oma Teamiga liituda...
Mis puutub aasta maleajakirjanikuks saamist või mittesaamist, siis Vaadeldajatel pole erilisi lootusi, suhted maleliiduga peaksid natuke paremad olema, muidu ei saa...

Anonymous said...

Noo loomulikult peaksid suhted paremad olema, aga ega siis vaatlejal paremad suhted ole. Kui aga rahvas ja klubide juhid on vaadeldaja esimeseks valinud, siis on juba pmst savi, mida juhatus arvab (vähemalt mu teada koosneb see aasta ärgiks valimine kolmest küsitlusest)

Anonymous said...

Sa kaarel oled ka ikka naiivne - ehkki aasta värgiks valimine koosneb kolmest küsitlusest on maleliidu juhatuse otsus siiski ikka ja alati määrav, lõplik, ülemuslik, jumalik, finiito. M. O. T. T.