Monday, July 21, 2008

VAADELDAJA ON TAGASI!

Palju õnne kõigile!
Vaadeldaja on tagasi ja ta on parem kui varem.

Tahame ka selgitada, et miks me otsustasime jälle jõuliselt tungida sellesse keerulisse eesti male blogimaastikku. Selleks andis meile ajendi järgmine murelik lugejakiri :

Tere kallis Vaadeldaja!

Mu nimi on Milvi, olen 74 aastane pensionär Saaremaalt, Metskülast. Mulle meeldib väga malet vaadata ja uurida. Nii tore oli lugeda teiesuguste noorte poiste postitusi. Iga kord, kui käisin Kuressaares läksin ma kohe meelega internetipunkti, et teid seal lugeda! Väga armsad poisikesed olete! Kahjuks aga viimasel ajal on need bussipiletite hinnad nii kõrgeks tõusnud, et ei jätku lihtsalt raha. Pean harvemini käima. Aga see selleks. Ma tahtsin küsida, et miks te lõpetasite? Nii "nummi" (nagu te noored ikka räägite) oli seda lugeda. Palun tulge tagasi! Ja tulge mulle külla ka - ma teen teile maitsvat vaarikakooki.

Edu soovides,
Milvi Saaremaalt


See võttis meie kõigi südame härdaks. See armas kiri. Me lubame sulle Milvi, et me tuleme tagasi ja teeme kõike paremini kui varem.
Teine põhjus on see, et meie peamine (endine) konkurent (kellega me üritame lähipäeval sisse seada vastastikusel lugupidamisel põhinevaid diplomaatilisi suhteid) on meie arvates jälle natukene laisaks jäänud.

Igastahes, me lubame järgnevat :
*Iganädalane TWIC'i analüüs!
*Lugejakirjadele vastamine ja nende avaldamine!
*Iganädale malenurk patseri silmade läbi - TURUNURK!
*Erinevate (väga) huvitavate seisude analüüs!
*Erinevate turniiride kokkuvõtted ja analüüsid!
*Meie enda ICC-partiide magusamaid palad!
*EML hakkame ka kindlasti tögama!
*Ja kõige värskemad maleuudised ja klatšid meilt!
*ja paju muud, mida hetkel me ei avalda.

Avaldab muljet, eks?
Igastahes, see algab jälle - rääkige oma sõpradele ja tuttavatele!

NB! Tähelepanelikumad on juba märkanud, et vasakul pool blogis on ka numbrid ja link "Vaadeldaja stats". Sinna vajutades saate teada, kui paljud inimesed külastavad meilt, mis brauserit nad kasutavad, mis otsingusõnad jms põnevat. Edu!

5 comments:

Anonymous said...

Jeeeeeeeeeeeeee!!!!
Aga kui kauaks?:D

nikitheone said...

eluks ajaks...

Anonymous said...

Ma näen, et Narva-Jõesuu maleturniiri ajal saunas tehtud ajurünnak hakkab vilju kandma...

nikitheone said...

õige. eile saime ka natukene inspiratsiooni...

Anonymous said...

noo oleks tore kui jätkate