Thursday, July 24, 2008

Biel

Vaatan hetkel siis Bieli partiisi.

Pelletier - Alekseevi (valge on 16 käigu sooritanud)seisust nii palju, et mulle tundub, et valgel on tsipa parem ja Pelletier võidab. Hetkel ähvardab b3 ja et must saaks käia b6-b5, peaks ta käima o (või L) c6, aga siis seisavad vigurid natuke imelikult.

Oniscsacaschasuk - Carlsen. (28 käik, musta käik) Nagu tavaliselt on Carlsenil parem. seda seisu mängiks ise ka hea meelega mustade poolt.

ja Dominguez - Bacrot 26 käik, musta käik. Seda seisu on lausa valus vaadata... Mustal tundub juba olevat väga nigel seis.
no vaadake ise, kui ei usu -

Kell on 17:11. Updeitin ka seda posti, vast. v-b. eks näis

EDIT : Kell on 18:51 ja seisud minu arust siis järgnevad
1.partii - niipalju siis minu arvamusest, must tegi paar täpset käiku, valge eksis ja alekseev sai pessi kätte. kindlustatud vabakas on, aga oda on natuke nirum ja selle võitmine ei pruugigi nii kerge olla. alekseev on ikka kõva küll, ei tea miks keegi tema poolt ei hääleta küsitluses?
2. noja, kohe pärast postitust hakkas kanza vinguma, et carlsenil ei ole paremust. no v-b ei olnudki, aga minu arust oli. igastahes läks asi viiki ära.
3. vahepeal toimus seal täielik faršš, millest on päris raske aru saada. tuleks võtta tunnike vaba aega ja panna rybka tööle või midagi. anywho, hetkeseis on selline, et (must lõi rdc4) mina ei saa aru, miks valge ei saa pessi võtta. ju ta saabki :). siis on PESS ÜLE!!

jee.

EDIT : 19:01

issandjumal, ma ei näinudki, et ta võid nii kergelt võita. lihtsalt lükkab pessi ja kõik. muidugi. peaks vist rohkem analüüsima neid seise enne kirjutamist. hmmm, siin mõtlemisainet.

teises partiis on ikka pess üle

EDIT : 20:01


Ja Bacro eksis, ei vahetanud lippe välja ja sai tappa. haha!

No comments: