Monday, July 21, 2008

International Chess Festival Biel

Algas siis järjekordne supermegagiga turniir.

Osalevad järgmised mängijad :
* Magnus "mina olen noor ja kõva mängija ja tulevikulootus " Carlsen
* Leinier "keegi ei tea ma olen tegelikult" Dominiguez
* Evgeny "tont" Alekseev
* Etienne "kunagi ma oskasin mängida " Bacrot
* Alexander "wtf lõust " Onischuk


* Yannick " ma olen ka varem siin turnal mänginud - 1997 (6th), 1998 (5th), 1999 (5th), 2001 (4th), 2002 (5th), 2003 (4th), 2004 (4th), 2005 (3rd), 2006 (5th), 2007 (3th)" Pelletier

Turniir kestab 20 juuli - 31 juuli. Puhkepäevad on 23 ja 27 juuli.
Mänge saate siit vaadata.

1. voor
Alekseev lihtsalt mängis Bacroti üle. pole midagi öelda. hea töö!
Carlsen küttis Pelletierile. Kuidas? Seda ei tea mitte keegi ausalt öeldes...
ning Dominiguez ja Onischuk tegid viigi. Algus oli huvitav, kuid lõpuks vajus asi ära.

2.voor
Kõik viigid - Alekseev ja Carlsen, Pelletier ja D., Bacrot ja Oni.
D ja P mäng oli täitsa huvitav, aga must kaitses hästi ja sai viigi.
Bacrot oleks pidanud edasi mängima ja ära võitma.
Kõige põnevam mäng oli muidugi Alekseev - Carslen. Selle võtame ka luubi alla.

Hehe, tüng. ei võta ma midagi lubi alla. Vaatasin mingi aeg seda partiid ja leidsin, et midagi väga hullu polnudki. Nendele, kes ei aru ei saanud, et oe4 peale oleks rf3 tulnud kompensatsiooniga ja Carlsen oleks pidanud mängima g5 asemel ld5 lihtsalt rünnates etturit a2l. ja edasi kui must pani lb6, siis og5 peale oleks tulnud väike šahh ja oe3 peale le6 võttes pessi tagasi parema seisuga. aga no siis võrdsustasi asi ära ja asi laks.

okei-okei. ma olen päris kindel, et mõni päev tuleb vaadeldajasse ka mingi tõsine analüüs jms asja. aga mitte täna.

No comments: