Tuesday, July 29, 2008

Biel 8.voor

Hetkel käivad mängud Bielis - seisud on põnevad, keerulised ja vaadeldaja üritab neisse tuua natukene selgust.

Pelletier - Onischuk
Valge käis just 14.Lc2 ja musta käik on. Kui nüüd ausalt öelda, siis minu arust on valgel parem. Mulle endale meeldib ka sellist seisu valgetega mängida - sest mängida on hea ja kerge. Kõigepealt üritab valge ise panna pess f3 ja lükata läbi e3-e4 ja rünnata kuningatiival. Oda seisab g5'l päris hästi ja mustal on kuidagi raske aktiivust näidata. Liputiival on seda ka päris raske teha(kuigi on näha, et ta võiks saada kätte a4 pessi (rb6, od7 x a4), aga valget see ei morjenda. Olen ise sama süsteemiga võitnud GM S. Ivanovi (simultaanis küll, aga ikkagi). Mina panustaks siin partiis valgetele.
Alekseev - Dominiguez
Viimane käik - valge käis a3. Keeruline ja raske seis on. Mõlema kuningad ei ole väga kaitstud. Selle järgi vaadates, et mõlemad mõtlevad päris kaua , tundub mulle, et neil õnnestus üks-teist üllatada. Väga tähtis partii on see ka. Väga raske seis ka, kordan igaksjuhuks üle.
Bacrot - Carlsen
Valge käis of1 ja tegemist on ilmselt viigiga.

kell on 17:04

EDIT:
kell on 23:37 ning tulemused järgnevad :
Pelletier tegi viigi Onischukiga.
Alekseev sai tappa Dominiguezilt
Bacrot tegi viigi Carlseniga

Tabeliseisu näete eelmises bieli postituses, kui lisate pelletierile, onischukile, bacrole ja carlsenile pool punkti ning dominiguezile terve punkti!

No comments: