Monday, July 21, 2008

Turunurk #1

Tere kõigile! Mina hakkan tegema Vaadeldaja uut rubriiki, milleks on patserinurk. See tähendab siis seda, et eeldatavalt nädalas korra ilmub väike jutulõik malest minu kui amatööri silmade läbi. Teemavalik saab olema üsna lai, kirjutan kõigest, mis mulle huvitav tundub. Kindlasti tulevad turniirireportaažid, partiianalüüsid nii minu enda kui ka tugevamate maletajate mängudest ja ka muud huvitavat, mis toimub malelauast eemal.

Alustuseks räägiks veidi endast. Mu nimi on Turu, olen 19-aastane ja elan Tallinnas. Koolis olin üldiselt viieline õpilane, kuid 11. klassis toimus pööre. Aitasin Tallinna Ühisgümnaasiumi koolide võistlusel ning pärast seda sattusin kogemata maletajatega ühte seltskonda. Sellest ajast sai tavaliseks, et kukkusin nädalas kaks-kolm korda kuskile linna õlut jooma. Kooli lõpetasin vaevu ära, kuid pääsesin siiski tasuta kohale IT-Kolledžisse ning kobistasin esimese aasta seal ka ära, nii et saan sügisest jälle minna, seekord peaks ka õppima hakkama. Muidugi ei ole ma ainult see vend, keda võib kohata kuskil võisltuspaiga ees, õllepudel käes. Ma mängin ka malet. Olen selle põneva mänguga tegelenud nüüd peaaegu kolm aastat, turniirikogemust on üks aasta. Praegune Eesti reiting on mul kiirmales 1830, tavamales natuke alla 1800. Parimatest saavutustest siiamaani võib nimetada 5. kohta selle aasta üliõpilaste meistrivõistlustelt, ning kaks esikümne kohta nädalalõputurniiridelt (2007 Reval-Sport nlt, 2008 Narva-Jõesuu nlt). Selle aasta eesmärk on nädalalõpusarjas võtta esikoht kategoorias reiting kuni 1900. Samuti sooviks vaikselt ka enda reitingu sinna kanti tõsta. Nõustusin sellesse bloogi oma panust andma, et julgustada ka natuke nõrgemaid maletajaid oma taset parandama ja aktiivselt malega tegelema. Ja siinkohal on pilt nendele, kes mind veel ei tea.


Indrek Turu – Aare Võsu, Narva-Jõesuu nädalalõputurniir 27.-29.06. 2008.

Järgmises patserinurgas tuleb juba rohkem juttu malest, täpsemalt siis Ilmar Raua memoriaali reportaaž!

Turu

EDIT: niki : ma tahaks mainida, et üleval vasakus nurgas võib pildil leida ka meie Džaniašpariaštšurmiašhuriašgariašpariašvili ning paremal on ruben airapetjan, kes ei tea.

No comments: