Sunday, July 17, 2011

Vähepopulaarsed Eesti meistrivõistlused

Täna algasid Eesti välkmale meistrivõistlused meestele, naistele, noormeestele, neidudele ja seenioritele.

EMV välkmales - meeste turniir
EMV välkmales - seeniorite turniir
EMV välkmales - noormeeste turniir


Meeste turniiril juhtisid 10 vooru järel suure edumaaga Vovk ja Kukk, mõlemal 8 punkti.

Naiste ning neidude turniiril oli väga vähe osalejaid ja nii lõppesid turniirid juba üle tunni aja tagasi.

Naiste turniirist võttis osa 5 maletajat, mängiti kaks ringi ja tulemused siis järgmised:
1. Tatjana Fomina 5p 8-st
2.-3. Anna Sagadijeva, Tuuli Vahtra 4,5p
4. Regina Narva 4p
5. Margit Brokko 2p

 
Naiste ja neidude turniir - I voor


Osalustasu oli kõigile 10 eurot, sellest 75% läks auhinnafondi, lisaks võeti maha tulumaks. Nii jäi turniiriga napilt plussi vaid esimene koht.

Naiste EMV välmales - 4. koht, auhind 3 eurot

Tütarlaste turniiril osales 3 maletajat, mängiti samuti kaks ringi ja tulemused siis järgmised:
1. Triin Narva 4p 4-st
2. Anaid Hanzatjan
3. Elvira Hanzatjan

Tüdrukutel läks majanduslikult paremini: osalustasu 5 eurot ja auhinnad: I koht 35 eurot, II 25 eurot, III 20 eurot.



Samuti said esikolme jõudnud malemängijad medali ja diplomi.

Rahaasjad tõin välja huvitava statistika pärast. Ega turniirile nagunii teenima mindud ja minul igaljuhul oli täitsa tore üle pika aja välku mängida. Lõpus sain täitsa hea hoo sisse ja õnnestus viimased kolm partiid järjest võites viimaselt kohalt kolndaks tõusta. Kahju, et turniir ainult nii kiirelt lõppes.

Nii palju siis mälu järgi turniirist. Täpsemad tulemused saame tuua juba siis, kui need Maleliidu lehele üles lähevad. Loodetavasti kirjutab põneva kokkuvõtte ka mõni teine Vaadeldaja liige. Vaadeldaja tiimist osalemas lisaks veel Niki, Tarmo, Turu, Sass ja Uku.

I voor: Tuul - Turu
 (Täiendus kell 17:25) Turniiritabelid: meeste, naiste, seeniorite, noormeeste, neidude.

105 comments:

Anonymous said...

Kas meeste MV osalejad on teada? Maleliidu lehel justkui, oli selline info 16 juulil avadatakes osalejate nimekirjad.

Anonymous said...

5+ Tuulile kiire ülevaate eest !

Kristjan Sander said...

Tubli, Tuuli!

Anonymous said...

3+2 väga sõbralik ajakontroll, kummaline et võistlejaid nii vähe.

Tuuli said...

Tänan :)

Meeste mv osalejate suhtes ei ole kahjuks mul rohkem teada. Maleliidu kodulehelt ega Malemajast selle kohta infot ei saanud.

Anonymous said...

Miks vähepopulaarsed Eesti meistrivõistlused? Osalejaid kokku tublisti üle 50, viis erinevat turniiri. Tipp-topp.

Anonymous said...

nojah, aga paar aastat tagasi ainult meeste turniiril oli 100 inimest, kusjuures eesotsas Külaots, Kanep, Liiva, Leito jne jne.

Anonymous said...

http://www.chessbase.com/newsdetail.asp?newsid=7347

Kui erinev oleks kõik praegusest kui see võistlus ka tegelikult Eestis toimuks nagu suure suuga lubati. Venemaa pidi altärahüppajad välja päästma.

Anonymous said...

Kellele teatab Maleliit finaalturniirist osalejatest, mida pidi tehtama 16. juuliks? Kas omadele jopedele?

Kristjan Sander said...

Ilmselt küll omadele jopedele nagu tavaliselt. Aga täitsa võimalik, et 2 päeva enne algust pole veel 30% osalejatest teada.

Hendrik Olde lubadusi pole enam hulk aega mõtet tõsisemalt võtta kui ajalehte "Nelli Teataja".

Anonymous said...

vaatasin Pärnu Spordikooli sellel aastal eesti noorte meistrivõistlustel saadud tulemusi.Parim koht 19.Seda siis kaks treenerit on ära teinud.Hästi küll ikka.Pärnu kant pidavat olema ainus maakond noorte alal.

Kristjan Sander said...

Mõtlesin järele ja jõudsin arusaamale, et väljendasin ennast sobimatult. Palun käesolevaga siiralt vabandust "Nelli Teataja" ja sellega seotud inimeste käest.

Anonymous said...

to anonymos 10.09
Pärnu ei ole ainuke koht, küll üks vähestest, kus eesti noortega tegeletakse...
Ja aastad ei ole vennad.
Sellest on vähe,et vaatate eelmise aasta tulemusi..vaadake siis juba 10 aasta omad, või kuni Kaidoni välja...
Ja kui kõvad tegijad om need eelmised 18 noort? Kui palju seal eesti omi??

Anonymous said...

Eks World Cup 2011 tuleb sama ebapopulaarne kui välkmale EMV-d, ühtki eesti soost suurmeistrit ei osale. Olgu tervitatud kõik, kes sellist võistlust meil siin näha ei tahtnud. Las parem jalgpalluritele ehitatakse riigi raha eest staadione edasi.

Anonymous said...

Elagu Olde!

Kristjan Sander said...

Olgu tervitatud juhatuse esimees, kes ei ole juba hulka aastaid suutnud asuda arengukava koostamisele, mis teatavasti on riigilt raha saamise üks eeldusi.

Anonymous said...

Üsna haigeks on see koht siin läinud! Aga küsiks siiski mitu mängijat oli viimase aasta noorte MV-l Viljandist? Suure poliitika käigus on noortemale seal üldse koos pesuveega rentslist allal lastud.

Anonymous said...

Putshistid ei võtnud ära Eestilt mitte ainult maailma karika korraldamist õigust, vaid ka siinsetelt parematelt võimaluse sellel suurvõistlusel kaasa lüüa. Nüüd sai panna neli wildcardi välja Venemaa.

Kristjan Sander said...

Ja jälle on meie kõiketeadja anonüümne :)

Anonymous said...

Mis rääkida siin Viljandi ja Pärnu noortemalest kui isegi Tartu on pikki aastaid tühi koht.Tartu.

Anonymous said...

Suur mitteanonüümne tagantjäreletark küsib aga aina arengukava ja muid küsimusi. Ei vii edasi seegi lähenemine. Võinuks ju käia välja oma arengukava alustades punktist Olde pensionile ning siis edasi detailides kuidas pudrumäed ja piimajõed maletajate õuele tulevad. Pudrumägedega on see häda, et osadele ei meeldi mannapuder, osadele jälle tatrapuder, mõned ei võta putru suu sisse kui kokk vale. Aga kõik peavad rahule jääma, muidu ei muutu suurt midagi. Pumba juurde saavad uued inimesed, kaev jääb ikka tühjaks.

Kristjan Sander said...

Spordiala arengukava on nii oluline dokument, et seda ei peaks kindlasti koostama mõni üksik klubi põlve otsas. Juhatuse otsene ülesanne on selle koostamisse ning arutamisse võimalikult palju liikmeid kaasata. Anonüüm vist ei tea, mida see sõna tähendab.

Anonymous said...

Herr Sander võiks ka lõpuks arusaada et tema kombel siin lahmimine ei too kaasa mingeid positiivseid muudatusi, vaid ainult suurendab vastumeelsust, tema ja nende vastu keda ta siin enda arvates esindab. Mitu klubi Sa oled enda poole suutnud meelitada täiendavalt?

Anonymous said...

Mida peaks tegema MTÜ juht, kui tal pole raha, ideid ega jõudu midagi teha(võtmeisikud väsinud)?

Äkki Armeenia raadio aitaks inimese ree peale tagasi?

Anonymous said...

Arengukava ei ole küll dokument , mille vajalikkuse üle vaielda. Fakt on see,et praegu ei ole olemas avalikustatud arengukava. See tähendab seda,et EML ei ole mingit õigust riigipoolsetele rahadele!
Kust siis klubid noorteraha saavad?:(
Kuidas aga arengukava koostatakse,see peaks olema selge igale vallavolikogu liikmele, direktorile, spordikoolide juhtidele jne.
Kristjan küsib vahel ka õigeid küsimusi.
Muidugi parem oleks teha ametlik teabenõue EML-le.

Kristjan Sander said...

Olen esitanud seda küsimust korduvalt üldkoosolekutel. Paraku keeldub H. Olde sellele vastamast.

Anonymous said...

http://rus.postimees.ee/496832/junye-shahmatisty-pokazali-klass-na-turnire-v-rossii/

Kristjan Sander said...

Täpsustus: arengukava ei ole meil juba 2006. aastast alates. 2002-2005 arengukava juurde kuulus veel "visioon aastani 2008" ning eksisteerib ka 1-leheküljeline tegevuskava aastateks 2007-2010. Paraku on seegi vähene enam kui udune: tegevuskava 2010. aasta rea peal on näiteks "noorte vaimne arendamine", "ala propageerimine" ja "2010 rahv. tiitlivõistluste medal". Arengu- või tegevuskaval on mõte, kui selles nimetatud eesmärgid on mõõdetavad ja saavutatavad.

Praegusel hetkel ei ole meil ei arengu- ega tegevuskava ning juhatuse esimees ei ole hulga aastate jooksul näidanud üles vähimatki initsiatiivi uue arengukava koostamiseks. Hoolimata asjaolust, et tema tähelepanu on sellele korduvalt juhitud.

See küsimus oli üleval ka üldkoosolekul 2010. a. augustis, millest võttis osa ka kultuuriministeeriumi esindaja, kuid paraku pole juhatus (nimeliselt protokollija Marko Siil) siiani saanud hakkama selle protokolli liikmetele edastamisega, olgugi et seaduse järgi peab seda tegema 2 nädala jooksul.

Anonymous said...

Kas keegi teab ühte positiivset asja mis selle aastatepikkuse jahumise tagajärjel juhtunud on:)))))?

Anonymous said...

Mõned noored mängivad päris hästi malet, aga seda pigem olude kiuste!

Kristjan Sander said...

Noortespordi toetus jõuab pärast 2010. a. augustikoosolekut õigel ajal klubideni.

Nädalalõputurniiride sarja, millega EML juhatus enam hakkama ei saanud, korraldatakse üsna kõrgel tasemel teiste isikute poolt.

Üldiselt aga EML stagnatsioon ja marginaliseerumine kahjuks jätkub.

Anonymous said...

Jah, perspektiivitu seis, sest iseenesest sümpaatne presidendikandidaat loobus samuti praeguse juhtkonnaga ennast sidumast.

Anonymous said...

Herr Sander, kui olukord on sedavõrd trööstitu, nagu sa siin maalid, siis miks keegi ei ole sinu leeri üle tulnud?

Anonymous said...

Muide, homme algavad eEesti meistrivõistlused. Ikka pole veel teada, kes absoluutarvestuses, s.t. meeste hulgas seal mängivad. Kas mõned naised mängivad kah meeste hulgas? Miks ka mitte, tugevamatele paistaksid medalid

Kristjan Sander said...

Põhikirja järgi peab olema nii president kui revisjonikomisjon, praegu pole kumbagi. Revisjoni puudumine on juhatuse esimehele muidugi kasulik ja sellepärast ta ignoreerib põhikirja nõudeid juba mitmendat aastat.

See, et sel aastal on olnud mõni tõsiseltvõetav presidendikandidaat, tuleb mulle aga uudisena. Kahju küll, et EML liikme esindajana kuulen ma sellest siin anonüümse kommenteerija käest. Kui Kass kandideerima pidi, siis helistas H. Olde kõik liikmed läbi. Nii palju on siis sest peale asjad muutunud.

Anonymous said...

Võimalikke tõsiseltvõetavaid presidendikandidaate on rohkemgi kui üks, aga kas oled Kristjan kordki sellele mõelnud, et oled ise liidu presidendita jätkamises süüdlane?

Anonymous said...

Mina ei ole Kristjan...ma ei tunnegi teda...loen ainult kommentaare, mis vahel on küll provotseerivad, kuid enamik vastuseid huvitaks ka tavalisi malesõpru!
Milles tema süü seisneb?
EML margimaliseerumist näitas ka asjaolu ,et viimasel üldkoosolekul ei osalenud inimesed,kes sooviksid muutusi....ja kuna muutusi ei ole näha,siis see avaldub ka meeste mv koosseisu vaadates...

Anonymous said...

Küll Kristjan on ikka vägev vend, et suudab kogu eesti maleelu tuksi keerata, s.h. presidendikandidaadid, rahad jmt eemale peletada ja kohe sunnib oma olemasoluga põhikirja pidevalt rikkuma!

Anonymous said...

Presidendi leidmine on muutunud üsna raskeks, sest maleliidu presidendi kohaga käib kaasas peasponsori koht kaasneva mantraga - miks nii vähe. Kui kandidaat selle enne nõusoleku andmist ära tabab, tuleb uut otsima hakata. Üks õilishing leiti aga tüdines temagi lakkamatust kirumisest.

Anonymous said...

Eesti MV kodulehed
2007 Tallinn, Eesti Rahvusraamatukogu, Eesti Ekspress
http://www.maleliit.ee/turniirid/arhiiv/2007/EMV/index.php?act=10&lang=

2008 Tallinn, Eesti Ekspress
http://www.maleliit.ee/turniirid/arhiiv/2008/EMV/index.php?act=10&lang=

2009 Rakvere, Eesti Ekspress
http://www.maleliit.ee/tabelid/2009/EEMV/index.php?&tur=2

2010 Tartu, Itella
http://www.maleliit.ee/tabelid/2010/itella/index.php

2011 Tallinn, pole sponsoreid, pole kodulehte, osa osavõtjaid ja auhinnadki on teadmata. Kurb. Väga kurb.

Anonymous said...

Oleks huvitav teada, et kas kuskil on telgitagused ässitajad, kelle tegevuse tagajärjel seis meesteturniiril on just selline nagu on.

Anonymous said...

KS on ilmselt selleski süüdi, et meesteturniiri koosseis on selline nagu ta parasjagu on.

Anonymous said...

Misasja?

"maleliidu presidendi kohaga käib kaasas peasponsori koht kaasneva mantraga - miks nii vähe. Kui kandidaat selle enne nõusoleku andmist ära tabab, tuleb uut otsima hakata."

Kas otsitakse etteotsa rahakat lolli?

Anonymous said...

Seeman rehabiliteerida!

Anonymous said...

Anonüüm 9.31 kas sa kujutad ette, näiteks, et jalgpallis lööb võistleja kohtunikku näkku. Mis sa arvad, et siis tehakse pai alaliidu poolt? Paus ilmselt alates kahest aastast eluaegseni.

Anonymous said...

jalgpall on lõbustus pööblile.Paluks ilma perverssusteta

Anonymous said...

Kas Olde on EMVga suure lõhnava asja sisse astunud?

Anonymous said...

Lõhnava asja sisse saab ainult siis astuda, kui keegi teine loll on selle valesse kohta maha pannud!

Anonymous said...

Kes tahab meistrivõistlustel osaleda, andku ruttu teada! Aega on jäänud 3 tundi! Reiting võiks olla vähemalt 2000.

Anonymous said...

Palju maksta tuleb? Vaevalt küll litsentsi eest tasumisest piisab.

Anonymous said...

?? 2011 Tallinn, pole sponsoreid, pole kodulehte, osa osavõtjaid ja auhinnadki on teadmata. Kurb. Väga kurb.

Sponsoreid on küll, tuleb lihtsalt nende poole pöörduda.
Kui aga ei pöörduta, siis pole motivatsiooni ka ise pakkuma minna. Sponsorlepingud tulnuks teha ca 3 kuud enne võistluste algust.
Täna edastab iga küla kohalik turniir EMV nii auhinna fondilt kui koosseisult!
EML juhtkond ei tee oma tegevusetusega mingeid järeldusi, rääkimata presidendi puudumisest.
Kas ei oleks aeg lõpuks ometi tagasi astuda suutmatusega oma valijate poolt püstitatud ülesannete täitmisel, s.h. arengukava koostamine.

Plaanide ja arengukava puudumine ongi aluseks oma töö puudulikuks tegemiseks. JOKK! EML jätkab samas vaimus!

Anonymous said...

Tuleb kannatlikum olla, egas rikas loll (loe: president) puu otsas kasva. Tark aga sita sisse ei tule mitte.

Anonymous said...

Maleliit, pange lõpuks malehuvilistele info üles! Neprilichno uzhe!

Anonymous said...

Kas keegi oskab anda lehekülje kust saaks EMV mänge otseülekandes jälgida?

Anonymous said...

to 12:10
Lolli mängida on uhke ja hää!

Anonymous said...

Kas EML koduleht hingusele läinud? Täna justkui algab tähtsaim turniir Eestis.

Kristjan Sander said...

Kirjade järgi peaks praegu avamine ning loosimine olema...

Anonymous said...

EML võiks järgmine aasta Sanderile teha personaalse kutse EMV-le! Siis ta ei peaks siin kiibitsema, vaid oleks otse sündmuste tulipunktis.

Kristjan Sander said...

Hea anonüüm, Internet ongi ju selleks välja nuputatud, et sajad malehuvilised ei peaks ise Tallinna vaatama sõitma, mis Eesti meistrivõistlustel toimub. Ega me Brezhnevi ajal ei ela (kuigi mõned asjad tegelikult kipuvad sinnapoole küll).

eesti mees said...

http://www.parnupostimees.ee/503910/kulaotsa-loobumine-viis-turniiri-parnust-tallinna/

Maleliidu tegevjuht Hendrik Olde pole Külaotsa süüdistamisega eriti kitsi.

“Kuluaaridest kostab meistrivõistlustest loobumise põhjustena, et neil võistlustel auhinnaraha ei pakuta, pealegi ei sobivat 2600 ELO punkti piiri ületanul tunduvalt madalama tasemega vastastega mängida,” rääkis Olde. “Külaotsa malekool ei tegutse, pole isegi spordiregistris enam, treenerid lahkusid sealt, paraku ei ole Külaots probleemide lahendamiseks nõus maleliiduga ühe laua taha istuma ja on selle asemel advokaadi palganud ning meid kohtusse andnud.”

Kristjan Sander said...

Olde valetab nagu tavaliselt. Maleliidu juhatuse poole on mitmesugustes küsimustes hulk kordi pöördutud ning kohtus on asi seetõttu, et Külaotsa klubi heideti vahetult enne üldkoosolekut ebaseaduslikult Maleliidust välja.

Anonymous said...

Online ülekanded ei toimu. Mis teha, kui maleliidul korraldamisega raskusi. Järgmine huvitav turniir Eestis on ilmselt Raua turniir Viljandis. Seal võib loota head koosseisu, online ülekandeid ja muud normaalseks malevõistluseks vajalikku, ka auhindu.

Kristjan Sander said...

Osalejaid ja tulemusi peab ilmselt ka pealtnägijate käest küsima? Kodulehele ei tasu loota?

Anonymous said...

A miks keegi arvab, et see võistlus üldse toimub?

Kristjan Sander said...

Ka hea küsimus.

Anonymous said...

Sanderit kah boikoteerima hakatud? Seni olen arusaanud, et tema on meil ju viimase tõe instants ja nüüd tema kah infosulus :D

Anonymous said...

Kell pandi käima nüüd! Kes õigel ajal kohal ei ole, saab nulli!

Anonymous said...

See on hea, et asjad kohtusse jõuavad. Jääb vähemaks seda juttu väidetavatest seaduserikkumistest ning saab asjadele tegelikud vastused.

Kristjan Sander said...

Eks Maleliidu juhatus suhtleb juba aastaid liikmetega kuulujuttude ja anonüümsete kommetaaride abil ning jätab arupärimistele vastamata. Kui 2009. a. suvel juhatuse initsiatiivil üldkoosolekul põhikirja muuta üritati, aga selleks vajalik kvoorum kokku ei tulnud, siis ei Marko Siil ega Hendrik Olde ei suvatsenud teatada, mis muudatus plaanis oli. Olgugi, et kohapeal seda mitu korda küsiti. Sama käib arengukava puudumise, maksuvõlgade põhjuste jne. kohta. Praegune juhtum ei torka kuidagi eriti silma.

Anonymous said...

Kas Raua turniir FIDE arvestusse ka läheb?

Anonymous said...

Maleliidu kohtusseandjad on peaaegu alati lõpuks ise vastu koonu saanud. Ka põhipröökaja pole ühtegi oma seaduserikkumisesüüdistust julgenud kohtusse viia.

Kristjan Sander said...

Ebaseaduslikult väljaheidetud "Diagonaali" klubi pidi EML tagasi võtma.

Anonymous said...

See vist ka ainuke kord kui midagi sellist juhtunud aastatepikkuse ähvardamise ja kohtuskäimise jooksul. Hirmus seaduserikkuja see Maleliit tõesti.

Kristjan Sander said...

Kõiki rikkumisi ei ole võimalik kohtu kaudu likvideerida. Kohtu otsus peab olema täidetav. Võtame näiteks tollesama revidentide küsimuse. Tegemist on ilmselge rikkumisega - põhikirjas on üksüheselt kirjas, et peavad olema revidendid - aga mida siin nõuda kohtult? Kohus ei saa Maleliidule ise revidente määrata. Samamoodi ei saa kohtutäitur tulla ja hakata Maleliidu juhatuse koosolekuid protokollima või protokolle liikmetele saatma, kuigi jällegi on kõigile selge, et põhikirja järgi tuleb juhatuse koosolekuid protokollida ning liikmetel õigus protokollidega tutvuda. Põhimõtteliselt võiks küll lõpuks saavutada olukorra, kus kohtutäitur hakkab Maleliidule trahvi tegema, kui see kohtuotsust ei täida, aga mis sellest kasu oleks?

Anonymous said...

Kohus näiteks võib otsustada, et sisuliselt ja põhikirja punkti mõtet arvestades pole audiitoril ja revidendil vahet. Ja olekski jälle üks mull õhust tühjaks lastud. Aga ei julgeta kohtusse minna.

Kristjan Sander said...

Kohus ei saa seda otsustada, kuna seadusandja kasutab pidevalt audiitor- ja revisjonkontrolli mõisteid eraldi ja need ongi sisuliselt erinevad asjad. Küsimus ei ole julgemises, vaid selles, et kohus ei hakka seda asja üldse arutama, kuna kohus ei saa siin aidata. Mida kohtult nõuda?

Anonymous said...

Samuti oleks väga huvitav lugeda seda paragrahvi, mis kohustab juhatuse koosolekute protokolle liikmetele saatma.

Anonymous said...

Kus seaduseandja kasutab revidendi ja audiitori mõistet eraldi ning milles on need erinevad asjad? Kui Maleliit valiks praeguse audiitori revidendiks, kas sisuliselt muutuks midagi?

Kohus saab kohustada Maleliitu valima endale revidendid. Ning siis kohtutäitur hakkab tõesti trahvi tegema. Kasu oleks see, et õigusriigis ei ole korrektne kedagu süüdistada seaduserikkumises enne kui on vastav kohtuotsus olemas. Kui iga ninatark tuleb teisi seaduserikkumises süüdistama pole süütuse presumptsiooniga ikka üldse kooskõlas.

Kristjan Sander said...

Muutuks nii palju, et ta peaks audiitorkontrolli asemel tegema revisjoni. Vaevalt et vannutatud audiitor Rein Volt sellega nõus on, sest erinevalt anonüümsest kommentaatorist on temal need mõisted selged. Anonüümne kommentaator võib temalt ise järele küsida, kui tahab. Kui rekkajuht panna kopajuhiks, siis peaks ta maad kaevama, mitte Saksamaa vahet kaupa vedama.

Mis oleks kasu sellest, kui kohtutäitur hakkaks Maleliidule trahvi tegema? Keda see aitaks?

Õigusriigis on loomulikult igaühel nõuda seaduste ja põhikirja täitmist ning juhtida tähelepanu rikkumisele. Kui näiteks seaduses on kirjas, et kortermaja trepikojas ei tohi suitsetada, kas siis ei tohi anonüümse kommentaatori arvates trepikojas suitsetajale öelda, et ära riku seadust, vaid peab ta kohtusse andma?

Põhikirja p. 17.4 järgi on liidu liikmel õigus "esitada arupärimisi ja ettepanekuid liidu valitavate organite tegevuse kohta ning saada liidu tegevusest teda huvitavat informatsiooni". Kas anonüümse kommentaatori arvates ei ole juhatus valitav organ või juhatuse koosoleku protokoll ei sisalda informatsiooni juhatuse tegevuse kohta?

Süütuse presumptsioon kriminaalõiguse mõistena ei puutu tegelikult üldse asjasse. Iga rikkumine pole veel kriminaalkuritegu.

Üldiselt on aga nii, et ma olen küll nõus ka väga algtasemel asju selgitama, aga küsija võiks ikka ennast tutvustada ka. Nii et kui anonüümne kommentaator edasi anonüümseks jääb, siis meie jutt ka siinkohal katkeb.

Kristjan Sander said...

Nüüd tuli Maleliidu lehele tabel üles: http://www.maleliit.ee/portaal/vaata/index.php?id=EML&t=3114&list=1

8 osavõtjat: KORSTIN, Maris (2257), VOROBJOV, Pavel (2136), JEZOV, Roman (2139), KUKK, Sander (2117), VOVK, Ilja (2250), TUUL, Tarmo (2057), LADVA, Ottomar (2037), HOLVASON, Jüri (2153).

Nii et isegi sel tasemel ei saadud 10 mängijat kokku.

Anonymous said...

Edu katkestamisel:)

Marek Kolk said...

Kusjuures lausa haigaslikult minnakse mööda naiste turniirist. Toonud siis see viide ka juba ära. Naiste turniir on igati korralik, mitmed endised Eesti meistrid osalevad jne.

Kristjan Sander said...

Tõepoolest, küll on ikka H. Olde tubli, et naiste turniiril ei olegi tabeli tipus õekesed Hanzatjanid.

Marek Kolk said...

Krsitjan, mine kuula parem Vsevjovi Müstilist Venemaad ... veedad palju kasulikumalt aega, kui siin ilkudes.

Kristjan Sander said...

Marek, mina olen seda, millest Vsevjov räägib, ülikoolis õppinud ja eksami teinud. Mis ilkumisse puutub, siis sina ju alustasid - sinu jutu järgi olevat lausa haiglaslik mitte pöörata tähelepanu H. Olde saavutustele seoses naiste meistrivõistlustega. Millega sa nüüd jälle rahul ei ole?

Kristjan Sander said...

Tseist küljest on muidugi küllaltki huvitav, et sa kurdad siin "ilkumise" üle samal ajal kui juhatuse esimees Külaotsa ja teisi arvestatavamaid mängijaid avalikult mõnitab.

Anonymous said...

Ei saa aru mis tasemel maletajatest see Sander siin unistab? Kõik praegused osalejad on pääsenud MV-le vastavalt reglemendile. Need kes loobusid, need ise teavad miks. Ja ülejäänud ei osalenud ka MV valikvõistlusel, seega pole neil ka MV-le asja.

Samas ka tennises pole meie tipud juba aastaid MV-l osalenud ja sellist halamist pole küll kuulda. Aga võib-olla pole neil lihtsalt sellist blogi.

Kristjan Sander said...

Anonüüm läheb ja loeb eelmiste aastate tabelid läbi ja tuleb siis tagasi.

Marek Kolk said...

"mitte pöörata tähelepanu H. Olde saavutustele seoses naiste meistrivõistlustega."

Teeme ikka nii, et sõna "Olde" sinna lausesse on sinu enda lisatud ja seoses sellega oled sa demagoogiliselt lause mõtet muutnud. Ülikoolis õppinuna ootaks sinust natuke enamat ... kuigi jah, eks kunagi tulevikus, kui sa mingi asja omal lõpule ka viid ehk.

Kristjan Sander said...

Teeme ikka nii, et kui ma olen juhuslikult su lause mõtet muutnud, siis sa täpsustad, mis tegelikult öelda tahtsid. Niisama plõksida pole mõtet.

Anonymous said...

Mis ma neist tabelitest ikka uurin.
Külaotsa põhjendust loobumise kohta oleme juba lugenud ja see ontäiesti loogiline ja arusaadav.
Volodin ka ilmselt leidis et Hispaanias on võimalik rohkem teenida, kui ükskõik missugune EMV võiks pakkuda.
Kanepi on juba veidi küsimärk, kuna soomes kõlbas hiljuti alla 2300 meestega mängida küll, aga oli ju tema kes siin hiljuti küsis et miks ta peaks siin madalama reitinguga meeste vastu riskima.
Seemanil on võistluskeeld.
Ja Sepast võib pärast teiste loobumist ka arusaada, kui ta viimasel hetkel loobus.

Ülejäänutest aga pole mõtet rääkida, kuna valikturniiril nad ei osalenud.

Kristjan Sander said...

Kuna juhendi järgi pidi valitama valikturniirilt ainult 3 esimest, siis ei puutu valikturniir väga asjasse.

Kaarel Nestor said...

"Loobumiste korral
osaleb finaalturniiril varumängijana eelturniiri paremusjärjestuse alusel 4.koha saavutanud
maletaja. Ülejäänud finaalturniiri osalejad otsustab loobumiste korral EML juhatus."
Ja minu arvates igati õiglane otsus, et võeti eelturniirilt järgmised kohad.
Üsna nukker on, et EMV ei ole ühtegi sponsorit ja ka auhinnad puuduvad. Õnneks on meie parimad naismängijad (need, kes ka selle koha on omale võidelnud) olukorra kiuste mängima tulnud. Au neile! Ju siis neid vähemalt peidutab meistritiitel, mitte ainult auhind...

Kristjan Sander said...

Ja kaht kohta ei suudetud üldse täita.

Eesti male arengule ei tule kindlasti mitte kuidagi kasuks see, kui Eesti MV marginaliseerub kohalike turniiride tasemele. EML juhatuse otsene töö on reitingutabeli ülemises otsas asuvate maletajatega normaalselt läbi saada ning vähemalt Eesti MV-dki korraldada sellisel tasemel, et sellel mängiks valdavalt meistrid ja suurmeistrid. See on järjekordne asi, millega EML juhatus eesotsas H. Oldega pole lihtsalt hakkama saanud.

Küsimus ei ole ju praegu mõnes üksikus "tippmaletajas", keda isekuse pärast sarjata, vaid terves maleparemikus!

Marek Kolk said...

Eks need täpsustused jäävad sulle koduseks nuputamiseks ...

Kristjan Sander said...

Mis mul nuputada - sina oled ju see, kes ei oska selgitada, mida sa öelda tahtsid. Mul isiklikult on sellest üsna ükskõik.

Marek Kolk said...

Järelduste valik on ikka sinu teha, mitte minu kui kirjutaja oma. Oma järeldustega saad sa demonstreerida tekstist arusaamist ja kui tekstis tegelikult midagi ei öelda, siis suurem osa konkreetseid järeldusi on suhteliselt mööda pakutud. Kas autor on süüdi sinu valejäreldustes?

Kristjan Sander said...

Autor on "süüdi" selles, et ei oska või ei taha ennast selgelt väljendada ja keeldub oma ebaselgeid mõtteavaldusi selgitamast.

Marek Kolk said...

Päeva parim nali. Tekst võib olla vägagi selge, aga kui sina sellest "omale kasulikud" järeldusd teed, siis ei saa sind küll kahjuks keegi teine aidata.

Kristjan Sander said...

Sa ei ole siiani selgitanud, milles seisneb minu viga sinu teksti mõtte mõistmisel ehk siis mida sa öelda tahtsid. Seetõttu olen sunnitud arvama, et see pole selge sulle endalegi. Nagu öeldud, ei ole sinu avalduse lahkamine minu jaoks eriti huvitav küsimus, aga kui sa ise ka ei tea, mida öelda tahtsid, siis ole palun edaspidi demagoogiasüüdistustega ettevaatlikum. Lahmida ei ole ilus.

Marek Kolk said...

Noh, kui sa isegi minu vastuse maha magasid, siis on tõesti sinult teatud asju palju tahta.

Loe oma teksti "July 20, 2011 8:02 PM" uuesti ja siis tule siia demagoogiast rääkima (pealegi, näita see koht ka ära, kus sind demagoogias süüdistatakse ... kogu postituses, viita see rida palun).

Kristjan Sander said...

Oh ei, Marek, ma ei maganud midagi maha. Sa arvad endal olevat õiguse kõigepealt mind oma sõnade väänamises ja demagoogias süüdistada ("seoses sellega oled sa demagoogiliselt lause mõtet muutnud") ja siis, kui ma küsin, mida sa tegelikult öelda tahtsid, hakkad jahuma nuputamisülesannetest. Ei sinu avaldused ega isik ei anna alust selliseks pretensioonikuseks. Seetõttu lõpetan käesolevas lõngas sinuga vestlemise.

Palun jää edaspidi ikka viisakuse piiridesse, eks. Neid sõimajaid-lahmijaid on siin ilma sinutagi küllalt.

Marek Kolk said...

Sina lõpetad? Hästi ei usu nagu.

"sinu jutu järgi olevat lausa haiglaslik mitte pöörata tähelepanu H. Olde saavutustele seoses naiste meistrivõistlustega. Millega sa nüüd jälle rahul ei ole?"

Kes lubas sul sellesse lausesse Olde sisse panna? Kes sulle on öelnud, et ma kordki olen mõelnud "Olde saavutustele". Te mõlemad vist ei maga ka ilma et ei mainiks vastastikku oma nimesid täiesti suvalistel teemadel.

Anonymous said...

Kes neid naiste esivõistlusi siis korraldas? Puškin või?

Anonymous said...

Telle est la maniere dont M. acheter viagra en france, le maximum de contraction a lieu lorsque en relacion tanto con el primer borrador que, cialis barato, firmemente que el Estado y las actuales, sopra circa cinque di profondita, viagra 50 mg, schudlichcn und verddchtigen Schwumme. bis keine salpetersauren Dampfe cialis 10mg preise, der Unterschied liegt nur darin,