Tuesday, February 6, 2007

back

no nii, lootsite juba, et vaadeldaja vajub unusteste hõngu ja nii ?
Aga ei, meil oli lihtsalt paaril nädalal kiire ja me tegime koos kolmekesi megaülevaadet Eesti klbuide malemeistrivõistluste eelturniirist 02-03.02.2007
Tabelit võib vaadata siit.
Haah, edasi said siis Maletäht 1, Kadriorg, Reval-Sport,Diagonaal ja K.Külaotsa Malekool (neil oli vähem partiipunkte, kui Šahh ja Gardel, aga Š-G olid vabad).

Mõned mõtlevad, et miks me siis nii vähe kirjutame siin ja asju vahel?
aga kurat, meil on ka elu esiteks
teiseks, me ju kirjutame EESTI male-elu, mitte rahvusvahelisi turniire ( st. kirjutame paar tulemust, toome tabeli, ütleme et olid igavad partiid jne).
Ma usun, et sellel turniiril oli ka huvitavaid partiid, aga võta näpust, neid ei ole netis üleval :S, ootame, äkki varsti tulevad ;).
Järgnevad turniirid on seega Eesti noorte kinnised, vahepeal ma kindlasti postitan valiku oma partiidest ja asju, aga praegu on mul megagigakiire, kool on kannul.

oodage, küll me tõestame end ;)

3 comments:

Anonymous said...

Näib, et Vaadeldaja team hakkab pärast kuu pikkust "regulaarset" blogi kirjutamist lõplikult väsima, otsi siit lehelt uusi kommentaare nagu Toots neid väheseid rosinaid saia seest...
Nii Te küll aasta lõpus paremateks maleajakirjanikeks ei saa, veelgi hullem - ei pääse isegi valitavate nimekirja...

Anonymous said...

Kolme peale võiks siiski rohkem kirjutada.

Anonymous said...

Ooooo, poisid, teede väggga hääd blokki! Olen kaa ise suur blokki gurru - ma tean, midta ma rääkin.
Oodame, oodame, küll te tõesdate end...
Valige K!!!