Huvitavaim partii mängiti neljandas voorus, kui hilisem võitja Kaar alistas reitingufavoriidi ja geeniuse Georg Abozenko. Pärast mitmetunnist mängu jõuti diagrammil olevasse seisu.
Siin pakkus lõppmänguekspert Hendrik Olde kohe välja 1. Rd4!, millele järgneks Oc2 tuli ja f5. Must ei saa võtta f4 etturit, sest 2. Re6+ võidaks viguri. Ratsu on d4-l lausa nii hea koha peal, et paljudes variantides järgneb igasugusele odakäigule kohe kahvel. Kaar valis aga teise plaani 1. Oc2+ Kf3 2. Od3? Jätkuvalt oleks võimalik olnud 2. Rd4+, nüüd võib must aga ise vastumängu saada 2. ...Ke3? Siin oleks must saanud tekitada viigivõimalusi käiguga 2. ...f5 ja valgel on raskusi etturi kaitsmisega 3. Kd5 Kg4 4. Ke5 Og7+ 5. Ke6 Oh6 6. Oxf5+ Kf3 nüüd peab valge viguri ära andma, et mitte etturit kaotada. 7. Og4+ Kxg4 8. f5 Og7 ja musta plaan on hoida oda pikal diagonaalil ja kuningas f4-l, et takistada ratsut e5-le tulemast. Pärast tekstikäiku jätkas aga valge ise 3. f5 Valge sai f-etturi kätte ja Abozenko pidi oma oda ära andma, et etturit takistada. Partii lõppes harvaesineva lõppmänguga oda+ratsu kuninga vastu, mille Kaar oskuslikult punktiks realiseeris.
Turniiride tulemused.